Hola famílies,
Avui us direm un secret molt fi; la primavera ja és aquí!
A la classe dels Dofins hem descobert que a la primavera surten les flors però ens hem preguntat com. Així doncs, hem pres risc i ens hem aventurat a plantar una llavor. A través de la clau de la forma hem descobert com és la terra, quina és la seva olor, textura i el seu color i després hem plantat la llavor.
Ara bé, després de plantar-la, ens ha picat la curiositat saber quina és la millor manera de cuidar-la i a través de la clau del pensament de la causa-efecte, ens hem preguntat què passarà i vindrà després de regar la planta? Paciència i molt d’amor és el que necessitarà la floreta per poder créixer.
Aquesta activitat ens ha convidat a explorar el món a través dels sentits i a aprendre a reforçar les habilitats cognitives més importants tals com el pensament crític i la solució de problemes, aguditzats a través del joc sensorial.
A continuació us convidem a compartir amb nosaltres aquest procés tant emocionant sobre les plantes.
Fins la pròxima famílies!
Una abraçada,
Oso Polar, qué es ese ruido??
A la classe del Lleons seguim explorant a través dels sentits!
Benvinguda…i adaptació!!
Els Koales tenim una amigueta nova, i aprofitem per parlar-vos de l’adaptació.
Ens divertim i aprenem!
Sabeu què son els “mini-móns”?? Entreu-hi!!
En moviment!!
La psicomotricitat ens encanta!!!!
Un univers màgic i especial…
Els contes, en gaudim sols o en companyia i n’aprenem molt!!
Safates sensorials
Avui us volem apropar a una proposta d’experimentació que ens agrada molt!